1 oktober 2007

Måndag

Så var det Måndag igen :/ Skolan var helt OK idag...Första lektionen hade jag matte.Vi pratade lite om area som är hur enkelt som helst,men man har ju en mattelärare i familjen så det är inte så konstigt xD Efter det va det gympa.Slapp den pga jag va jätte hostig :'S Sen va det Lunch.Det blev nån gryta som smakade mystisk.Färgen var inte sådär jätte aptitlig.Grå.Grytan smakade något mellan kalops(som jag gillar) och köttgryta(som jag också gillar) men en blandning mellan dem var väl...Sådär.Efter lunchen hade vi Engelska.Det var tråkigt :/ Efter vi hade läst igen kapitlet och skrivit alla 15 glosor så skulle vi skriva på en lång lapp ens namn och ett djur som hade samma bokstav först.Lite svårt att förklara.För mig blev det "Elin Elephant".Perfekt xD
Sen slutade vi :) (Fast 2000 min försent.Lite överdrift men ändå) När jag äntligen kom hem var ju mamma och Elsa inte hemma(Elsa var sjuk-igen) Så jag åt mellanmål som blev resterna från gårdagens lunch.
Sen kom dem hem och jag gick in på datorn.Ska snart äta köpepizza och göra läxan.Ska sitta och skriva ner ord xD Det går nog ganska snabbt (A)

Kraam <3

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida