20 april 2008

♥Crazydisco

Godmorgon!
Igår var jag hos Jojjan på Crazydisco.Man skulle ha disco-aktiga kläder,disco-aktig sminkning m.m.Jag hade på mig en tunika,kort-svart kjol,svarta leggins,blåa benvärmare och silverskor.Jag kan själv säga att jag inte såg så galen ut,men det gjorde Jojjjan xD Hon hade på sig en tröja som igentligen hade varit än guldig prinsessklänning,rosa benvärmare,lockigt hår,avklippta jeans m.m.Haha! Vi gjorde en frågesport,där jag kom 3:a och vann ett tuggumi.Jag och Jojjans lillebror var dem enda som kunde en fråga.Vem som vann fotbollsallsvenskan förra året.Jag chansade på IFK Göteborg,och det var rätt!
Till lunch ska vi grilla.Första gången detta året.Vi ska grilla kov.Yummie :)

Ska nörda photoshop nu.Håller på med en Photoshop-layout,men jag har inga ideér.Några tips?

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida