1 juni 2008

Årets första dopp

Godmorgon, idag vaknade jag klockan 6 eftersom att jag var jätte(?) varm i mina shorts och linne som jag hade på mig.Strangigt! Men iallafall kunde jag somna om till 8,så det får man vara nöjd över. Vid lunchtid ska hela familjen åka och se Doris och Knäckebröderna i Folkets park.Ska försöka övertala mina föräldrar att jag får åka någon karusell.Vill åka Fritt fall,fast ändå inte.

Vilket underbart väder det är.Var nästan inte inne någongång igår.Förutom på ridningen,då vi red barbacka vilket gick jätte bra :) Hela familjen cyklade ner till stranden igårkväll och tog sig ett litet dopp.Eller jag rättaresagt tog mig ett litet dopp.Årets första! Om man inte räknar med dem gånger jag har doppat fötterna. Nu ska jag byta om och gå ut i solen.Idag skulle det bli 30 grader :O

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida