2 oktober 2007

Sjuuk :(

Vaknade inatt klockan 01:00.Försökte somna om men varje gång jag somnade till började jag hosta och det fortsatte så i typ en halv timme.
Sen gick jag in och sa till min mamma som visst hade vaknat till.Hon sa att jag skulle läsa elr dricka te.Sen drack jag te,kolla på DVD,skrev dagbok (!),läste böcker och lyssnade på en ljudbok..Tiden gick jätte långsamt men tillslut blev klockan 07:00 och mina föräldrar och min syrra skulle gå upp.Jag var ovanligt morgonpigg så jag gick upp med dem.Sen bestämde vi att jag skulle vara hemma från skolan.Jag somnade i soffan innan mamma och Elsa gick.Hade ju bara sovit 3 tim på natten.Sen vaknade jag efter typ 20 min och då hade dem såklart gått.
Ajja.Sen kollade jag på det som var kvar av Home and away och åt lite frukost.Efter det kollade jag på typ Våra bästa år och åt Lax och pasta *mumms*
Sen har jag bara slötittat på TV eller hur man nu säger det och vilat.
På Torsdag ska jag och min klass åka och sova i skogen xD Tjoho :D Hoppas att jag inte har hosta då.Isf kommer det bli värsta kalabaliken *asg*

Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida