20 februari 2008

Tjejmässan!

Idag var jag,Emmi,Gabbi o Jojjan på tjejmässan! Det var jätte kul,fick massor av krämer från LDB(ansiktskräm,kroppsolja,bodylotions m.m) och en sminkpåse med 3 läppstft,"en sak som tjejer har när dom har mens"(eller 2 st olika saker),3 nagellack också köpte jag en läppena.Allt var jätte fint :)
Sen igårkväll hade vi också jätte roligt! Vi hade ångbad,ansiktsmasker och tittade på "Systrar i jeans" som jag hyrde igår.Vi somnade vid 12 xD Jojjan höll på och kittla mig hela tiden(vi sov bredvid varandra och Emmi och Gabbi i Gabbis säng) Haha x'] Efter tjejmässan,när mamma skulle köra mig och Gabbi hem så skulle vi ju hämta våra jackor som vi hade lämnat in så fick jag min jacka men Gabbi hittade inte sin "lapp" som det stod ett nummer där hennes jacka var så det blev lite problem.Det fanns en kärring(ursäkta) som var helt taskig mot både mig och Gabbi(Emmi och Jojjan hade åkt hem) och ville inte hjälpa oss att hitta jackan.Blev sjukt irriterad! Tillslut hittade vi jackan men då var jag redan sur som ett bi på kärringen(ursäkta igen!)

Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida