16 februari 2008

Trött!

Hej!
Lördag,Sköönt! Skönt att veta att skolan inte är på måndag,och inte på tisdag,och Onsdag,och torsdag,och fredag...Sen Måndagen den 25(första dan efter lovet) har vi sovmorgon.Ännu skönare! Jaja...Var på ridngen idag och fick Menuette(Bruna)! Hade markarbete och tränade skänkelvikningar.Allt gick galant! Haha XD Så patetisk jag är! När jag kom hem åt jag tomatsoppa och nygjorda,nyttiga bullar som mamma hade gjort.Mumms! Sen "lekte" jag med Elsa och vilade i 20 min.Känner mig trött,fortfarande!
Ikväll är det Melodifestivalen.Och "Se upp för dårarna".Pappa och Elsa har varit och köpt godis men allt det goda(enligt mig) är redan uppätet av en "viss" person x'] Nää...Nu ska jag göra...Ingenting! Bara slappa och...Fortfarande göra ingenting.Nä! Nu är jag ännu mer Patetisk!!

Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida