12 februari 2008

Om mig :)

Känner du att du inte vet så mycket om mig,så läs några frågor som vissa personer har ställt till mig om mig:
1.Hej Elin! Hur lång är du,igentligen?Alina
Svar: Jag är lite över 1.60 cm lång.
2.Hejsan! Kan du berätta någonting om dig själv som ingen annan vet?Maria
Svar: Hmm...Jag kör ibland yoga och försöker få kontakt med döda människor,Har aldrig lyckats.Men men...
3.Vad är ditt favorit program?Nikita
Svar: Anna Phil,tycker jag och hela familjen om.
4.Var och vem bor du med?Alice
Svar: Jag bor i Malmö med min Pappa som heter Mattias,mamma som heter Annika och lillasyster som heter Elsa.

Detta var några frågor som vissa personer har ställt till mig.Inte så intressant,men ändå!

Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida