8 februari 2008

Trööööött!

Guuud vad trött jag är i fötterna.Och benen.Och...Jaja! Det blev lite andra planer idag,Jojjan undrade om hon fick följa med mig och Gabbi till Limhamn,och såklart fick hon det.Det tog ca. 5 min att gå dit,och då började vi att gå till Malmbojs(hur det nu stavas) för att Jojjan skulle köpa en present till sin pappa(jag berättar inte vad hon köpte,eftersom hennes pappa kanske läser detta?) och halstabletter till sig själv.Sen gick vi in till in sminkaffär där dem som jobbade där var skit(ursäkta!) sura... :( Efter det fikade vi.Vi hittade ett jätte gulligt(men stort...) café.Där fanns det ett pansionär-jazzband som spelade och det var fullt med pansionärer där och lyssnade,och fikade.Jag tog en ost-och-skinka bulle,en päronMer och 2 chokladboll.Jojjan tog en chokladboll,Cola Light och en stoor tekaka(!) Gabbi tog samma sak bara att hon inte tog Cola Light utan jordgubbMer.
Haha xD Sen gick jag och Gabbi upp och dansade och sedan hakade Jojjan på.Det var jätte kul! Vi var på cafeet jätte länge.Typ 2 tim.Sen gick vi till LINDEX och Biblioteket...
En härlig dag,har det varit och nu är det helg.Äntligen!

Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida