1 februari 2008

Rekord?

Känns som att jag(?) har satt dagens rekord,igenom fest duschningar.Duschade först imorse,och sedan direkt efter skolan.Nu behöver jag inte(?) göra det på ett tag.Jaja!
Äntligen är det Fredag! Har haft det bra i skolan.Skoldagen har gått jätte snabbt! Mamma och Elsa har varit hemma idag,för Elsa är fortfarande sjuk :'/ Det är inget bra på TV idag,förutom Let´s dance men det följer jag inte.Det var mycket bättre tävlande förra året än detta.Danny dansar ju som den kratta?(FÖRLÅT!!!) När pappa kommer hem(om ca. 10 min.) ska jag fråga om han,jag och Elsa kan åka till videomix och hyra filmer.Ska äta rödbetsrisotto,kall sås och köttfärsbiffar.Mumms! Skriver lite förhoppningsvis senare...

Kraam

Etiketter:

1 kommentarer:

Klockan 1 februari 2008 kl. 15:06 , Anonymous Anonym sa...

Dushat (hehe)
Letz´dance är ju jätte kul och Danny dansar jätte bra :/
Hehe, men endå vilken god mat du ska ha, fast den där rissotton vad är det ?????????????

//Ha det bra och skönt Jojjan <3

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida