26 januari 2008

Trött!

Idag,konstigt nog vaknade jag jätte tidigt.Redan vid 08:00...Det är rätt ovanligt om man pratar om mig.Jaja.Blev sedan skjutsad till ridningen eftersom det regnade och blåste så himla mycket.Fick Kola och vi hoppade.Det var första gången på länge det gick så bra på hoppningen som idag.Kola fattade galopp direkt efter hindret som han skulle göra,hoppade fint och i ett lagom tempo.En riktig lyckad redlektion.Sedan blev jag hämtad av pappa vid kvart i 12.Hade hunnit köpa en "chokladbanan" och en minipåse chips på den kvarten mellan rektionen slutade och pappa kom och hämtade mig.Sedan har jag bara surfat lite på mobilen,städat mitt rum,tittat på handboll Sverige-Norge(Sverige vann!!) och badat.Har gäster just nu som kom vid 16:00 tiden.Ska kolla på Harry Potter 2 som visas idag klockan 20:00 på SVT1.Om jag orkar då,villsäga.Tror att jag ska spela lite The Sims snart.Det var så länge sedan! Kolla på denna videon eller låten(?) som jag har lagt in! Det är Gimmie More med Britney Spears.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida