22 januari 2008

"Länge" sedan sist(?)

Känns som att det var "jäääätte" länge sedan sen jag skrev hit,fast igenligen är det bara 2 dagar sedan :O Tänk så fort tiden går...Haha xD Jag är konstig ibland.Jaja! Var som vanligt i skolan idag.Vi åkate skridsko sista lektionen.Jag och Gabbi var helt knasiga för vi "planerade" en strandfest och skrek inbjudningar till alla i klassen.Vi kom på att "inbjudningen" skulle höras så här: "Strandfest den 10 Juni klockan 15:00! Vi ses där vi brukar vara och glöm inte att ta med grillkorv och 2 presenter! Gärna två likadana för minst 500 kr." Haha xD Vi skrattade hela vägen.Speciellt när Gabbi kom på det dära med grillkorven och jag kom på att man MÅSTE ta med presenter x') Jaja.Jag hade tur att inte trilla någon ändaste gång.Ush! Nu låter det som att jag är "expert" på konståkning men jag kan lova dig att det BARA var tur att jag inte ramlade.Brukar annars göra det och jag höll på att ramla minst tusen gånger :O Vi slutade lite över två och när jag kom hem tittade jag på "Nya tider"....Eller heter det "Gamla tider"? Äh jag vet inte....Något av det tittade jag iallafall på.Sedan vid tre åkte jag till stallet för att sköta Emilio.Han var jätte gullig idag och lika snäll som vanligt.
Sen igår så bokade mamma och pappa resan till Thailand så äntligen är det bestämt att vi ska det :) Ha en bra kväll!

Kraam

Etiketter:

1 kommentarer:

Klockan 22 januari 2008 kl. 19:20 , Blogger Camillas blogg sa...

Vad kul att ni ska åka till Thailand! Dit vill vi också någon gång!Vilken resebyrå åker ni med och vad heter hotellet?
Jag har länkat till din sida på min blogg också! :)

Kram från Jojjans mamma

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida