12 januari 2008

Igår xD

Igår hade jag,Gabbi,Emmi och Jojjan jätte roligt.Alla kom klockan 19:00(Utom Jojjan som kom typ 19:20) och då drack vi läsk och "packade upp" och la våra madrasser bredvid varandar på mitt rum.Vi fick precis plats..! Sedan åt vi en jätte god Panacotta med Kakao på som Gabbi hade gjort(Du hade lyckats,Gabbi!) Sen tittade på en film och åt "snacks".Filmen handlade om 2 män som var FBI-agenter och skulle skydda två "kändistjejer" som förhoppningsvis var en kidnappares nästa offer.Männen fick klä ut sig till dem tjejerna och det liknade dem väldigt mkt! Filmen var jätte rolig och liite snuskig.Mitt i filmen pausade vi och hade en sminklek som gick ut på att en av oss fyra fick vara "kund".Vi 3 andra fick leta upp en kändis som personen som var kund skulle vara.Sen fick vi andra 3 sminka,ge massage och fixa håret på kunden så det skulle likna kändisen.
Jag var Avril Avigne(min idol),Gabbi var Vanessa Hudgens,Emmi var Ashley Olsen och Jojjan var Hanna Montana.Efter det gjorde vi egna reklamfilmer om olika saker.jag och gabbi var ett "team" och jojjan och emmi var ett "team".Jag och Gabbi(eller GABBI) kom på en jätte rolig reklam för en Puma parfym som jag har.Vi rappade den och så här blev den:
"Åh,Jag skulle vilja lukta till både vardag och fest.
Prova Puma Altaväst!" (Vi bara hittade på "Altaväst")Vi la oss inte fråns vid ett tiden-då vi såg klart 50 min av filmen.Sen var det "någon" som spillde ut ett helt glas cider i min säng så jag fick klämma in mig bredvid Gabbi och Emmi.Gabbi somnade direkt,meddan Emmi,jag och Jojjan kämpade att somna.Det var helt galet.En snackade(Hehe....Vem kan det vara...? xD) En snarkade och en fes :D Jag somnade nog inte förrän 03:00 xO
Vi vaknade vid halv 10-tiden.Jag vaknade sist x)
Vi alla hade JÄTTE roligt.Detta måste vi göra om.En riktig toppen dag blev det :)

Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida