11 januari 2008

Bilder :)






Hej!
Äntligen är det Fredag.Känns som...Fredag xD Klockan 19;00 kommer Jojjan,Gabbi och Emmi.Vi ska sova över tsm hemma hos mig.Vi ska hyra en film på videomix,äta massor av onyttigheter och snacka skvaller :) Har ringt ca. 50 samtal i eftermiddags eller hur man säger det...Suck! Det var riktigt jobbigt kan jag säga.Imorse var jag hos doktorn i rönkade mitt knä.Dotorn visste inte riktigt vad som hade hänt med knäet,men det kunde vara vätska eller något med lederna.Hon visste inte...Kom inte till skolan förrän Halv 11 :O Det var pinsamt för alla höll på med Nationellaprov-engelska :) Andra "delprovet"!

Ska lägga in lite bilder på en häst som jag fotade i somras!

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida