10 januari 2008

PowerPoint!


Håller på och "utbildar" mig i PowerPoint.Har redan gjort en animerad Presentation om mig själv och ett animerat spöke som säger "Buu!"
<---------SPÖKET
Var hos doktorn i eftermiddags.Pappa och Elsa följde med för att kolla upp mitt knä.Doktorn konstaterade att jag verken hade vätska eller infektion i knäet,men det kunde vara så att det hade lossnat några ben/brosk bitar i knäet.Iaf ska vi till en annan doktor i morgon förmiddag för att dels rönka knäet och dels hyra krycker(Kan knappt gå.Haltar bara omkring och känner mig som "Ringaren från Nottredám)Kommer komma tillbaka till skolan vid 10-tiden :/ Har precis ätit tacobiffar,tacobröd,sallad och sås :) Mumms!

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida