23 december 2007

Imorgon e det Julafton!

Åh,vad jag har längtat efter att ha den titlen.Alltså...Imorgon är det Julafton! Förhoppningsvis kommer min syrra vakna jätte tidigt,väcka mamma och pappa och alla dem 3 väcker mig.Så blev det iallafall förra årtet.Ska lägga mig riktigt sent idag så jag somnar direkt.Annars blir det så jobbigt att vända sig fram och tillbaka i sängen.Jag och pappa var på Mobilia imorse! Fick köpt 5 julklppar till en Julklappslek som vi har varje år.En liten tradition,alltså.Just nu är vi hos några kompisar.Deras dotter fyller 3 så vi är på kalas här! När jag kommer hem MÅSTE jag städa.Mamma har hotat med att ta bort alla mina julklappar om jag inte har snyggt på mitt rum :O Jag hoppas att jag får en ny mobil,min andra är kass.

Julkraam //Elin <33
Ps.Imorgon är det JULAFTON! Fatta det xD

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida