4 december 2007

Äntligen tillbaka x)

Då var jag äntligen tillbaka efter 8:dagars dataförbud.Jag har faktiskt inte tjatat en ändaste gång(förutom igår får då skulle IGENTLIGEN dataförbudet bort med det blev väl ändringar på det? xO) Jag överlever...!
Eftersom att jag inte orkar skriva sen förrförra(?) Fredagen så tänkte jag utvärdera varje dag :D

Fredagen den 23/11: Skoldisco! Får inte så mkt dansat på kvällen men jag vann FAKTISKT en singeldanstävling!
Lördagen den 24/11: Rider och vi tränar på att longera själva.
Söndagen den 25/11: Tittar på ett hus men vi kom fram till att det inte är något för oss..!
Måndagen den 26/11: Skola!
Tisdagen den 27/11: Skola+att jag är förskyld så jag sköter inte Emilio.
Onsdagen den 28/11: Uppvisning på tvärflöjten och allt gick som det skulle bara att jag och en kompis får värsta skrattanfallet innan vi ska spela xD
Torsdagen den 29/11: Dans!
Frdagen den 30/11: Skola.
Lördagen den 1/12: Första december! Är förskyld så jag skippar ridningen :/ Äter sedan julbord på resturang med släkten på pappas sida :) (Även Julkalendern börjar!)
Söndagen den 2/12: Jag är med Jojjan!
Måndagen den 3/12: Skola och jag följer med Jojjan till stallet.
Tisdagen den 4/12(idag): Har skött Emilio med Jojjan+Skola!

Tror att jag har skrivit det som jag har gjort :)

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida