19 november 2007

Nytt.

Äntligen lite nya saker här i bloggen :D
Tyckte VERKLIGEN att det behövdes.Jag har skrivet lite annan text om mig själv,fixat ett bildspel vid "kategorierna",en ny lyaout(eller hur det stavas?) Blev himla nöjd (A)
Då va det Måndag igen...Jag hade ont i hela kroppen och låg kvar i sängen ända tills 07:20 :O MEN jag var faktiskt himla duktig i skolan,idag.Jag gjorde från uppgift 47-89 i matten.Duktiga jag..! Så jag är klar med all matte nu :D Har matte,svenska och att man ska svara på lite frågor ang. Tobak till läxa tills imorgon.Har gjort allting,det var enkelt x) När jag kom hem kollade jag på Tribe och gjorde lite annat.Sen gjorde jag en skrubbkräm,en fotkräm och en "hårinpackning" till håret :D Det blev jätte bra,alltihopa.
Det är helt galet för jag har blivit helt beroende av musik nu för tiden.Musik hit,och musik dit.Just nu lyssnar jag mest på Spice girls "Wannabe",Lil Mamas "lipgloss",T-pain och Chris Browns "Kiss kiss" och måånga fler.Man kommer in i såna perioder och dem perioderna ska man ta vara på...
För typ 1 vecka sedam kom jag på ett ballt "talesätt":
"Bara för att jag är bäst betyder det inte att du är sämst!"-Bra va!?

(Jag har försökt överföra en bild men det segar så jag hoppar över det!)

Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida