11 november 2007

Valputställning :D




Heej <3

Ledsen att jag skriver så här "sent".Har inte kunnat skriva tidigare.
Imorse va jag ju på valputställning :D Det var jätte roligt.Klappade alla Berner Sennen-valpar som jag såg(Vet inte ens om jag stavar rätt?) Sen blev jag och Elsa körda hem och gjorde oss iordning.När vi va klara gick vi till min farmor och farfar för att fira farsdag och äta kalkon.Det var super gott :D Till efterrätt blev det chokladmousse,grädde och hallon på toppen :) Det va också super gott.Sen när vi drack kaffe
(inte jag och Elsa då) så berättade farmor att hon och farfar ska bjuda min familj,min farbror,hans flickvän och min kusin till Tyskland 4 dagar.
Vi ska bo på hotell,åka på ett jätte stort nöjesfält och bada på ett vattenparadis där det finns typ ett av Europas störtsta vattenrutshbanor(?)
Dem bjuder oss för att farmor fyller 60 så det ska bli över roligt!
På vattenparadiset fanns det spa och sånt tror jag.Min kompis som har varit där sa det iaf.På nöjesfältet fanns det 5 bergochdalbanor och massor av andra karuseller :) Vi ska inte åka fråns i slutet av Juli nästa år men man har verkligen något att se fram emot (A)
Har varit inne på hemsidorna till nöjesfältet och vattenparadiset och det såg ut att vara UNDERBART :D Sen ungefär vid hotellet finns det billjard och bowling så jag kommer förhoppningsvis spela lite av det.Sen kommer vi också ha stranden bredvid oss(nästan)

Kraam

Etiketter:

1 kommentarer:

Klockan 11 november 2007 kl. 20:18 , Anonymous Anonym sa...

Hej Elli!!
Det måste varit kul på valp utställningen :)
Och Gud vad kul att ni ska åcka till Tyskland. Fubbigt jag ska ju till Turkiet men Vatten paradis och nöjesfelt hur bra kan det bli ??
//Kram Jojjan

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida