9 november 2007

Fredag!

Äntligen är det Fredag.Kunna sova ut imorgon och kunna se på långfilmer som slutar jätte sent *hehe*
Det var jätte roligt på keramiken igår(med min farmor) Jag gjorde en skål som man kan ha ljus i,en spargris och en liten lykta som jag ska ha vid Petssons grav sen när den är klar!
Imorgon är det ridning.Önskade Bon air,Emilio och Bali men jag hoppas att jag får Bali.Han är så himla underbar att rida.Inte för snabb och inte för långsam.Perfekt liksom.Men Emilio är MYCKET snällare i boxen(AA)
Hade historia,slöjd och idrott idag.På idrotten spelade vi basket.Jag tror att mitt lag kom sist båda gångerna(?) Det var inte så roligt,faktiskt.
Idag är det även Idol :D Undra vem som åker ut? Just nu hejjar jag på Daniel.Han är liksom bäst(!)
Nu ska jag fråga mamma vilken sås vi ska ja till fläskfilén som vi ska äta idag.Sen ska jag fråga om vi kan hyra en film på konsum..!
Ha en fortsatt bra Fredag <3

Kraam <3

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida