26 oktober 2007

Höstlov

Heej :) Äntligen är det höstlov.Kunde inte skriva igår pga. att jag hade datorförbud :/ Va i skolan idag(såklart)Hade Idrott,slöjd och Bild(!) Det var Pyttipanna idag till skolmat men ikväll ska vi beställa Pizza...Min favorit är typ Kebab-pizza,tror jag :D Fick en bok igår från en hästklubb som jag premumenerar på.Det hette "Häst ORDBOK a-ö" Har kollat i den och den verkar vara jätte intressant...
Imorgon är det ingen ridning pga. att det är Teorivecka i stallet så istället för ridning är det olika roliga aktiviteter.Så istället för ridningen ska jag vara med i en rykttävling(!) med Emilio
(of course) Undra om det är någon bra på TV.Eller det är ju "Idol 2007" och "Fredag hela veckan" men annars är det nog inget speciellet,tror jag...!Imorgon ska det iaf visas
"En prinsessas dagbok 2" och hela höstlovet kommer det vara fullt med filmer på TV som "Nottinghill"(tror jag att det stavas) m.m :)
Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida