22 oktober 2007

Höst

Nu ser man verkligen att Hösten har hittat hit.Var med Jojjan igår och fotade massor av löv,ink mig.Haha xD Vi fotade också Jojjans näsa,öga och mun men jag sparade inte bilderna...!Fick faktiskt till en ganska fin höstbild igår.Sen ikväll kommer jag att chatta med några gamla vänner från stallet.se som jag aldrig håller kontakten med,längre.Det ska bli riktigt roligt(A)Hade gympa idag.Spelade basket hela lektionen.I vanliga fall älskar jag att spela basket men det ändrades snabbt när mitt lag tillslut bara fått ihop 1 poäng på 2 matcher :O Har svenska och matte tills imorgon.Råkade göra Svenskan förra veckan.Tränade liksom på det kapitlet som vi skulle haft tills idag.Sen matten gjorde jag redan när jag kom hem *duktiga mig* Cyklade till konsum och köpte en Billy pizza(FULLKORN!!!) + 2 små kanelbullar ^^ *hehe*

Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida