12 oktober 2007

Helg...Njuva helg

Haha xD
Äntligen är det helg.Eller det är ju inte helg än för det är det imorgon *petig* Det var roligt i skolan idag...Hade inga "riktiga" lektioner utan vi började dagen med Slöjd,sen var det rast.Efter det såg vi på film,åt popcorn och kanelbullar+ att vi drack cola.Sen var det lunch och efter det var det Idrott.Rolig och ganska kort dag...Nu är det helg!
Haha! Jag visste att detta skulle bli ett knasigt inlägg...Om någon vill veta någon onödigt om mig/hemsidan så ska jag börja göra en svart ram runt mina bilder(Intressant,va?) Jaha...Pappa ska träffa några ungdomskompisar ikväll så det blir en tjejkväll.Mamma ringde nyss och föreslog att hon kunde köpa hem Tailänsk-mat(Plz,komentera inte om jag stavade fel)efter jobbet.Det tackar man ju aldrig nej till så det ska vi äta ikväll.
Imorgon är det ridning! Red ju inte förra veckan pga mitt knä(Har jag berättade att jag hade skadat det?) så det ska bli roligt.Skulle vilja ha en "trög" häst för jag vill ha nåt att kämpa med xD Haha :D Fick en snilleblixt precis...Om jag har en trög häst som typ inte ens vill trava så slipper jag ju rida lätt och därmed tar jag det lugnt i knäet? ibland har jag för mycket fantasi.Hmm...Hoppas bara inte att alla fick välja vilken häst dem ville ha.Då får jag ju säkert den sämsta xO

Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida