3 oktober 2007

För helsike...(Ursäkta)3:je gången jag skriver om detta inlägget :( *riktigt sur nu*

Orkar inte berätta om skoldagen...


När jag kom hem var jag jätte hungrig,så jag stack till konsum och köpte en Billy pizza och två små kanelbullar.


Den ena kanelbullen åt jag upp på vägen hem *asg*Sen kollade jag på Tribe med missade slutet pga att jag skulle göra engelskläxan som vi har tills imorgon xD Den var rätt enkel,faktiskt :'D Sen gick jag in på datorn x')


Ikväll ska jag på tvärflöjten.Har tränat på fel noter hela veckan.Fast jag fixade faktiskt till det så nu kan jag den jätte bra.Har bara ett problem som är att jag inte vet liksom hur den ska "låta" :)


Jag och pappa ska till Willys sen och handla godis m.m


Imorgon ska jag och min klass nämligen övernatta i skogen.Tjejerna tillsammans med killarna :O Hur ska detta gå igentligen?Är liiiite nervös pga att jag är mörkrädd.Eller allvarligt så är jag inte det längre,Bara liite xD


Kraaam






Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida