9 oktober 2007

Stallet

Idag gick skolan sådär vidrigt långsamt :S Slutade klockan 14:00 men det kändes som att vi hade varit där i 500 år ;S Ajja,idag fick då äntligen våra nya skolkataloger xD Blev faktiskt rätt bra förutom några hårstrån som kommit på halsen.Sen efter skolan kollade jag i skolkatalogen,åt 2 mackor och sedan åkte jag till stallet ;) Träffade inte min älskade Emilio förra veckan pga skukdom så jag hade längtat extra mkt <3>< Ajja...Sen la jag mina grejor i skåpet,skrev en hälsning till dem andra skötarna och cyklade hem.Jag och pappa ska nog snart till Konsum för att handla lite mat och fika tills imorgon,ska åka till Köpenhamn med klassen hela dan(08:10-16:00) så man ska ha med sig mat.Ska också göra läxan.Religion.Det går nog ganska snabbt.Ska bara läsa sidan 108-117 i religionboken.Tror förresten inte att jag hinner skriva på hemsidan imorgon pga köpenhamnsresan(eller så hinner jag det?)

Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida