8 oktober 2007

Skola igen


Jaha...Då var det bara att gå upp kvart över 7 på morgonen och tvingas iväg till skolan.Nää..Ärligt talat ska jag inte låta så negativ.Eller ska jag det.Vet inte (?) Skolan var rätt OK idag.Gjorde inte så mkt mer än idrott,matte,engelska och lite Svenska.Helt OK.Fick reda på att imorgon får vi tillbaka skolkatalogerna.Det var helt orättvist för några i klassen gick ner till vaktmästaren och fick kolla snabbt i skolkatalogen..Ajja!Nu har jag iaf nåt att längta till.Hoppas att jag blir bra.Sista året på denna skolan och allt...Imorgon ska jag sköta Emilio (L) Köpte ett nytt grimskaft till honom i Lördags så jag förväntar mig att kunna leda ut honom idag xD Det blir lite lättare att sköta om honom när han inte s¨tår i boxen.Kollade igår på 2 gamla HÖÖKS-kataloger.Det finns såå mycket fint..Ville ha typ allt.Jag ska nog iväg och köpa en hink och ha mina ryktsaker i istället för min ryktlåda i Helgen.Vi får se..
Kollade nyss på en hemsida som var tipsad från en tidning som jag fick idag.den heter www.flicka.org/gotflash.htm. Där har dem fotat en tjej till ett tidningsomslag och sedan fixat til henne i ett pogram så hon har annan hårfärg,vitare tänder,annan ögonfärg och större bröst :'S
Stackars tjej..Kolla in den hemsidan :( Ska snart göra läxan.Har matte som jag redan har gjort och Svenska som det bara är att förhöra xD

Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida