7 oktober 2007

Söndag..


Blah...
Söndag.Helgen går alldeles för fort,tycker jag :O Det borde vara Lördag,Söndag och Måndag eller Frddag,Lördag och Söndag? Eller hur??

Ajja.Igår köpte jag och min mamma 3 par skor till mig (A) Ett par va ett par svarta "stövlar" med en låg klack :) Dem var jätte fina (A)
<----------------
Sen klockan 18:00 gick jag till Erica för hon skulle ha "höstparty".Hade på mig en tunika från Lindex,dem svart skorna,gråa tights,skärp i midjan och ett par stora ringar i på öronen xD Det var super fint.Nästan allting var nytt.Hos Erica åt vi Tacopaj och till efterrätt chokladmousse *mumms* Det slutade klockan 21:00 :) Sen när jag kom hem var det en långfilm som hette Hipp hipp hora typ.Har sett den en gång tidigare...Den var bra,bara lite "äckliga" ord i den *asg*
Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida