6 oktober 2007

Hemma igen

Hemma igen från övernattningen i skogen xD
Det var super roligt.Somnade vid 23:00-tiden.Innan dess körde vi "Sanning eller Konka":)
Vi grillade korv,grillade machmellows eller hur det stavas,åt gowdis och körde
"Sanning eller Konka" :D Vi hade helt enkelt jätte roligt men vi hade jätte svårt att sova.Alla pratade med varandra...Sen igår(typ 5 min innan vi skulle åka hem) ramlade jag och förhoppningsvis sträckte,vred eller skadade benet/knäet ^^ Kan inte gå eller stödja på benet.Har JÄTTE ont.Men jag är också irriterad för jag ska rida idag men hur ska jag tex kunna rida lätt med det benet när jag knappast kan ha det rakt fram? :O Fast jag ska ändå till stallet.Vid 13:00-tiden går dem igenom svaren från skötarprovet XD Innan dess ska jag nog bara sitta fastklistrad framför datorn.Är lite trött,ska nog vila lite med.Det var ju Lilla melodifesivalen igår.Det var FEL låt som vann,tycker jag.Jag röstade på bidrag nummer 5 :)
Hon som sjöng nummer 10 var duktig.Hon hade en rolig sångröst.Tyvärr var hennes låt "lite" tramsig,men duktig var hon (A)
Nä..Nu ska jag se om man kan lyssna på alla låtar på svt.se(?)

Kraaam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida