7 november 2007

Begravning :'(

Godkväll <3 Idag ska jag läsa igenom hela inlägget och rätta stavfel innan jag sparar det SÅ inget readeras *suck* Hade religionprov idag.Tror att det gick jätte bra,faktiskt :D Ca. 30 frågor var det och jag tror jag klarade ca. 27 frågor(?) Hade en kort dag idag(Eller bara jag hade det) pga. jag skulle på begravning.Min gammelfarmor har dött nyligen så hon skulle begravas idag :'( Min första begravning(A) Gick hem direkt efter lunch..! Ibörjan av begravningen grät jag lite och sen när jag skulle fram och lämna en blomma på kistan började jag gråta jätte mycket.Jag hade sminkat mig med mascara innan vi gick så allt det smetades ut :'/ Efter begravningen åkte vi upp i ett jätte högt hus,högst upp på huset stannade vi där det fanns en Resurang som alla som var med på begravingen skulle fika på.Det var en jätte fin utsikt och jag satt precis vid ett fönster så jag kunde titta ut meddans jag åt.Först fick vi 3 olika sorters smörgåsar och lite grönsaker.På ena fanns det räkor och en kräft-röra.På den andra ostbitar och den sista skinkbitar. Det var jätte gott :) Till efterrätt fick vi Prinsesstårta(fast min pappa fick marsipanen för jag gillar inte det).Utmattad efter maten lekte jag med min 1-åriga kusin.Vi gick till hissen och tryckte på hissknappen ca. 1000 gånger...Minst! Sen åkte vi hem och jag hann vara inne lite på datorn.Dock inte skriva,men nu har jag precis varit på tvärflöjten så nu hinner jag skriva(AA) Eller jag hann skriva(?)

Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida