2 november 2007

Knasigt xD

Haha xD
Hade denna lilla knasiga "sak" på min förra hemsida :) Ska försöka svara fast med andra saker nu xD

Favorit godis: Surisar/choklad,
Favorit mat: Tacos,
Gjorde för 5 min sen: Va inne på s.s,
Gjorde igår: Va med min bästis och va på IKEA,
Är just nu: Hungrig,
Gör just nu: Skriver denna knasiga "sak",
Favorit pogram: Anna Phil,
Favorit hemsida: Min egen,såklart,
Gjorde igårkväll: Såg på en teater,
Kär i: Hemlis x)
Ska göra nu: Spara detta knasiga inlägg xD'

Roligt,va? Ni får gärna kopiera "frågorna" och sätta in det och dina egna svar på min hemsida,om du vill (A) Ska på Halloween-party ikväll hos min bästis! Det ska bli roligt.Ska vara en vampyr-tjej.Imorgon ska jag till Jojjan...Hon ska liksom också ha Halloween-party!
Väntar just nu på att pappa och Elsa ska komma hem.Sa till pappa att han skulle köpa solrosfrön med salt på idag när han var och handlade xD Hoppas att han hittar det (A)

Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida