1 november 2007

Godmorgon :)

Godmorgon allihopa :) Förlåt att jag inte skrev igår.Hann liksom inte :/ I förgår sov jag över me Jojjan och Gabbi(Från Tis-Ons).Vi hade super roligt (A)
När vi skulle sova så blev det så himla roligt:
Jag och Gabbi: (småpratar lite)
Jojjan: Tyst!!!
Jag: Hör på detta: This is fantastic(med förställd röst och härmar från Mr. Beans Holiday)
Allihopa: Skrattar!
Det var kanske inte såå jätte roligt men det blev så sjukt ballt när jag sa det xD *haha*
Sen på morgonen igår klippte jag mig och det blev jätte fint :) Sen åkte jag hem till Jojjan igen där Gabbi fortfarande va och vi va tillsammans! Vi hade en "skönhetssalong" där en fick först bli "fixad".Dem andra två gjorde både frisyren och fixade sminkningen.Dem två som "fixade till en" fick innan dem började bestämma en stil som skulle passa till sminkningen och frisyren...! Jag fick stilen som "en söt prinsessa",Gabbi fick stilen "söt och populär tjej" och Jojjan fick en "rock-punkig" stil :) Det var jätte roligt och sen när vi åt kollade vi lite på Mr. Beans Holiday.Eller man kan nog inte säga att vi verkligen kollade för vi såg bara på dem "kapitlen" som var roligast *asg*Sen på kvällen kom min bästis med sin familj.Vi spelade "Bubble Trouble" hela kvällen på miniclip.com!Idag ska vi till IKEA för att köpa pärlor och pärlplatter m.m :) Efter vi har handlat ska vi äta i resturangen som finns också på IKEA x) Det var länge sen jag åtr där men dem har skit goda köttbullar*hehe*

Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida