4 november 2007

Duktiga jag!

Morning x)
Det var skojjigt igår.Vi kollade på en film.När vi hade limbo åkte ju jag(såklart) ut först bara för jag är längst >< Har trååkigt just nu.Mamma och pappa sa att jag skulle stänga av datorn och börja sortera mina högar som jag har överalt på mitt rum men så var jag smart och tog in den såkallade "värsta" högen in till "datarummet" och sorterade högen där.Sen har jag tagit bort alla mina "fönsterfärger" som jag gjorde när jag var typ 7 år och har på väggen.Duktiga jag x']
Sitter och nyser hela tiden.Är förskyld.Riktigt förskyld :(
Vet inte vad jag ska göra nu.Några förslag? Ska tjata på mamma att få åka till Mobilia med en kompis och titta på kläder.Det lär nog inte bli av :/ annars ska jag nog bara slappa.Imorgon är det ju skola.Blää :@

Kraam

Etiketter:

1 kommentarer:

Klockan 4 november 2007 kl. 17:38 , Anonymous Anonym sa...

Hej Elin :)
Kul och läsa om vad du har gjort idag :) Jag har varit ute och gått ca. 3,3 km.
Men vi ses i skolan imorgon :)

////Kram Jojjan <3

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida