3 november 2007

Happy Halloween :)

Igår va jag som sagt på Halloween-fest :) Var en vampyr och jag blev jätte fin (A)
Helt kritvit i ansiktet,svart ögonskugga,kajal,mascara och rött läppstift! Vi åt tacos och till efterrätt blev det chokladfonye (Vet inte ens om jag stavar rätt?) och om 2 dagar är det skola.Igen x( Innan Halloween-festen gick jag ut och gick(och sprang,lite) 3 km :') (Duktigt,va!?) Sprang även förbi stallet så jag hälsade på Emilio.Snacka om att han var lering xO Stackarn :/ Fick ta några tag med rotborsen och sen när jag skulle hem igen blev jag typ attackerad av en ilksken liten Chihuahua :S Ägaren hade ingen koll och hunden bara sprang runt mej och kunde attackera mig när som helst :O Ägaren bara sa till mig "Hon är inte farlig" och jag bara "Nänä".
Visst va hunden liten men såna små hundar har fullt med vassa tänder :O
Ush x( Ägaren var en typiskt "Paris-Hilton" med magtröja,tajta jeans,fullt med smink och 2 Chihuaor :O
Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida