10 november 2007

Ridningen!

Tjohej x)
Idag va det ridning.Hade samma hästar sen förra gången.Tråkigt.Vi hoppade och gissa vem som trillade av? Jag,såklart! Nu tänker ni säkert att jag är jätte dålig på att rida men det är jag inte.
Jag hade faktiskt en störig häst som betedde sej som att han skulle hoppa men sen sneddade han.Ush >< Det var inte kul.Nästa gång ska vi byta hästar.Camilla(min ridlärare) lovade att jag skulle få en lugn häst(typ som Bali som är underbar att rida)Jag vill verkligen ha Bali.Han är nästbäst efter Emilio,då.Emilio är självklart bäst (AA)
Imorgon ska jag på valputställning.Det ska bli super kul att se på alla underbara valpar(<3)
Nu ska jag spela "Bubble trouble".Sorry att jag inte skriver mer.Har jätte ont i pekfingret när jag skriver *hmm...*

Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida