14 november 2007

Gaah :@

Åhh vad jag blir irriterad.
Har väntat i en kvart på att få spela Bubble trouble men det håller på att "ladda" :@ Ladda i en kvart.Verkligen irriterande..!
Imorgon är det baskettunering i skolan.Jag har börjat få ont i halsen(?) men jag bara måste vara med.Jag tänker inte missa baskettuneringen bara för att min hals inte vill samarbeta >< *suck*
Va med Jojjan idag.När vi skulle hem till henne va det helt rökigt i parken och vi fattade ingenting.
Sen stod det på aftonbladet.se att det hade exploderat i ett hus nära min skola :O Fick liksom panik på ett eller annat sätt.
Kollar just nu på "Bonde söker fru" Dem jagar Får x) Klockan 21:00 är det "Top model Stockholm".Undra vem som åker ut?
Hoppas nog på en tjej som pratar skånska(tror jag?)Hon är jätte söt och blir bra(nästan iaf) på bild men hon är så himla kaxig hela tiden och bara tänker på sig själv :S

Nu ska jag anstränga mig så jag förr eller senare kommer in på Bubble trouble x']

Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida