18 november 2007

Dumma mig

Det känns som att det var en evighet sedan jag skrev här,fast igentligen är det ju bara 2 dagar sen xO Har inte haft någon större lust att skriva.Det gick bra på ridningen(!) Fick Bali som jag ville ha och var himla nöjd med det (A) Tränade skänkelvikningar i skritt och trav.Det gick si så där,faktiskt men jag var nöjd i slutet av lektionen x) Sen åkte jag hem och vid 4-:tiden åkte jag till Gabbi.Hon,jag och hennes lillebror körde "Mörkgömme" som går ut på att man har kurragömma i ett rum när det är kolsvart :D Det gick lite dåligt för mig i början för jag var mörkrädd och det blev inte bättre efter att Gabbi berättade en "spök"historia... Sen komenterade vi alla i skolkatalogen,kollade på Mr. Bean(På 5:an) +Singalong.Jag och Gabbi "försökte" svara på frågorna som dem ställde på singalong men det gick inte så bra för nån av oss.Vi la oss vid 11/11:30:tiden och vi vaknade ugefär 08:30.Sen skulle Gabbi iväg så pappa och Elsa hämtade mig vid 10:00:tiden och när jag kom hem spelade jag The sims 2 i flera timmar xD
Vid 13:00:tiden ringde Gabbi och frågade om det gick och va och det gick det så hon kom hit.
Vi bakade kanelbullar och spelade Bubble trouble :D
Bilderna på Kanelbullarna kommer när jag orkar ladda över dem(!)

Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida