16 november 2007

Telefön x)

Äntligen är det Fredag! Dagen kändes JÄTTE kort...Först slöjd,sen historia och sist Idrott :D
Alla tjejer i klassen blev helt sura på mig och Gabbi så mycket vi skrattade i omklädningsrummet xD Det var bara för att Gabbi hade sin gympapåsen på ryggen och i skuggan liknade hon en kille i "Rosa pantern".Vi skrattade verkligen oavbrutet för sen berättade Gabbi om att killen bytte ut o:na i orden till ö :) Så telefon blev telefön och då skrattade jag verkligen jätte mycket x'D Sen va jag och Gabbi.Först hemma hos henne,då vi bakade chokladbollar och kollade på "Rosa pantern" och sen cyklade vi hem till mig och spelade "The sims 2 -Jorden runt" x) Det blev katastrof för Gabbis "tjej" blev kär i min "tjej" men ändå hade dem slagsmål hela tiden *asg*
Imorgon är det ridning.Har längtat jätte mycket för då SKA vi byta häst och Camilla lovade mig en "kalashäst" som hon kallar b.l.a hästarna Bali(underbararast att rida) och Kola xD
Sen efter ridningen sak jag till Gabbi för vi sak soav över hos henne.Vi ska hyra en film (AA)

Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida