15 november 2007

Utvecklingssamtal

-eller om du säger kvartsamtal(?) Ajja xD
Kom 3:a på baskettunderingen som var idag :) Har typ aldrig kommit 3:a så alla var jätte glada x) Som ni ser på Titlen så hade jag utvecklingssamtal idag.Eftersom vi inte fick spela finalmatch så slutade vi 13:45.Men jag var tvungen att vänta på pappa till klockan 14:30 :O
Läste,gjorde läxan och lite annat :D
Inte för att skryta men min lärare sa nästan(!) bara positiva saker (AA) Jag är faktiskt nöjd..!
Sköter mig bra i alla ämnena och kommer(iaf min lärare sa det) klara dem nationella proven.
Sen sa hon också att jag inte va så slarvig som jag va förra året *asg*
Vill tipsa om ett enkelt OCH gott mellanmål(Det är även nyttigt.Inget onödigt socker,tror jag)

DU BEHÖVER:
Frysta/icke frysta hallon
• Vaniljyougurt

GÖR SÅ HÄR:
Om du har frysta hallon så värm dem i en skål i micron på ca. 40-50 sekunder.Häll upp vaniljyougurt i en valfri stor skål och häll i dem varma hallonen.Blanda ordentligt och NJUT!
Smaklig måltid!
Hoppas att ni gillar detta receptet.Vill ni göra lite "lyxigare" så dela ett valfritt stort glasspaket,värm hallon på spisen och sätt det på 5:an.Häll över dem varma hallorna på glassen och ät direkt :D
Smaklig måltid!
Sen när ni har ätit båda dessa recepten så komentera om vad du tyckte (A)

Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida