22 november 2007

Ny idol :P

Hej hej :D Då var det Torsdag..! Veckan har både gått snabbt och långsamt.Det känns som att det var Torsdag igår :O Åkte skridskor med skolan idag.Jag höll mig så långt att trilla som möjligt.Det gick bra,ramlade inte *stolt* Hade vikarie idag.En sur,sträng och vithårig(nu är jag inte rättvis) gammal...Jaja x) Hon visste inte så mycket om vad vi brukade göra så när vi skulle läsa tyst va det vissa(b.l.a jag) som körde "Geni" :'D Åt korvstroganoff idag.Ush ><
Imorgon är det skoldisco :D Gabbi sak komma hit så ska vi sminka oss och så... Har fått en ny idol(intressant va!?) nämligen Avril Lavigne :P Jag tycker hon är super cool och sjunger desutom jätte bra :)
Nu ska jag se om det finns något skojjigt på TV.

Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida