20 november 2007

Stallet!


Tjohej x)

Då var det Tisdag,igen! I skolan idag gick vi till en annan skola för att få kolla på en "Tobak-utställning".Man gick in i olika rum så var det några vuxna i varje rum som berättade om rökning och snusning.Sen fick vi träffa en man som hade sjukdomen KOL(eller hur man stavar det!) Han hade rökt ända sedan han va 12 och jag skulle gissat på att han var runt 50-60 år gammal.Det var jätte synd om honom :/ Sen fick vi lite fika(en chokladboll och ett glas saft)+ att vi fick varsin T-shirt där det stod "JAG ÄR BÄST -För jag är tobaksfri" Har på mig den just nu,den var riktigt skön faktiskt :D
Sen skötte jag Emilo lite snabbt för jag var himla trött.Skötte honom i ca. en timme men jag ville inte heller cykla hem när det var jätte mörkt ute.När jag cyklade hem vid 16:00-tiden började det redan mörkna :O Imorgon ska klassen till bibloteket.Hoppas att jag hittar mitt lånekort och böckerna som jag lånade på min födelsedag..! Har satt in en bild på musikvidion "Lipgloss" :D
Äntligen gick det att ladda över bilder men innan det ens va klart hade jag hunnit leta upp låneböckerna,alltså segade det riktigt mycket :'(
Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida