5 december 2007

Hej x)Jag har alltid såå tråkiga Titlar till mina inlägg :O Antingen är det "Hej" eller så är det "Tjohej"?Nu är det iaf. bestämt att jag och Jojjan ska åka och handla julklappar på Fredag.Det som är det bästa är att vi har även studiedag så vi kan gå runt och ta det lugnt i köpcentret hela dagen :)Det var som vanligt i skolan,idag.Vi hade b.l.a kroppen+ att vi hade data-lektion med.Där lärde vi oss hur man jobbar i PowerPoint och jag har faktiskt tränat hemma! Duktiga jag..! Jag skrev faktiskt lite om mig själv plus att jag satte in 2 bilder! Det blev riktigt bra,faktiskt.Det är ingen tvärflöjt idag så jag ska bara ta det lugnt! Har engelska.Text+glosor imorgon som jag snart ska göra.Eller jag gör nog det efter maten xD Ush ><

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida