7 december 2007

Julklappsinhandling!

-Vilket långt ord.Har räknat ut att det finns 4 ord i "Julklappsinhanling"! Det är Jul,Klapp,In och Handling! Haha x)
Jaja...Idag hade vi Studiedag.Riktigt skönt.Vid 10:00-tiden hämtade Jojjan mig för vi skulle handlar julklappar tillsammans.Vi hade super kul! Fast vi båda blev tröööötta i benen efter 4 timmar.Haha! Jag köpte jätte mycket julklappar,till hela släkten.Tyvärr kan jag inte säga VAD jag köpte för att det finns risk att min släkt kollar in hemsidan! Jag hade med mig runt 450 kr. och köpte för nästan allt.Jag hann dessutom köpa lite saker till mig själv,en bok och en "massagesak" som jag köpte på H&M! "saken" hade 4 "ben" som man skulle dra med upp,och ner på ryggen.Liite svårt att förklara(A) Vi åt på McDonal´s och fikade på Espresso House *asg* Vi blev riktigt mätta.Vi åkte hem vid 14:00-tiden så vi var borta i 4 timmar :O
Har precis ätit Tacos med familjen och om...*tittar på klockan* ...en timme börjar Idol-Final 2007! Jag hoppas verkligen att Marie Picasso vinner.Amanda har en så hes röst :S
Nu ska jag fixa lite i PowerPoint och försöka smuggla upp lite ostbollar xD

Jag har bestämt att nu när det börjat närma sig Jul ska jag skriva "Julkraam" istället för "Kraam"!

Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida