16 december 2007

Elin städare e jaag.Tralalalalaa!!!

Idag(och igår) har jag varit riktigt duktig.Jag har rensat böcker och städat i min bokhylla.Ca. 50 böcker va det som skulle upp på vinden(utan överfrift) :O Sen har jag även vikt ihop ALLA mina kläder,det har jag liksom inte gjort sen 1 år tillbaka(liite överfrift) Men nu är det gjort.Jag hatar igentligen att städa men jag ska kanske måla om mitt rum på jullovet och då har jag och mina föräldrar en deal om att jag MÅSTE ha fint på mitt rum om vi ska måla om det! Jag vet exakt vilken färg det ska vara.Ljus-brun på nästan alla väggar förutom på en som jag liksom ska "dela" av och den ska vara förhoppningsvis grå.Det som är så häftigt med den gråa färgen är att man kan skriva med vanliga kritor på den och sedan sudda ut! Så då ska jag be alla mina kompisar att skriva en liten hälsning varje gång dem e hos mig! Jag ska rita av mitt rum i Paints så jag ska se hur det blir med dem färgerna.Håll tummarna att det kan bli snyggt...!

Julkraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida