30 december 2007

Gott nytt år!

Imorgon är det nyårsafton! Tänk så fort,dels höstterminen,men dels hela året har gott :O
Känner mig lite risig.Sovde över med jojjan igår och vi kom inte i säng förrän vid 02:30 :/ Iförsig vaknade vi 10:30(utan överdrift) men då har jag hoppat över att säga vad vi gjorde i eftermiddags...Jojjan,Jojjans mamma och jag var och handlade.Eller ja...Det var Jojjan som handlade.Det var sjukt mycket folk.Det var liksom REA och vi var där i ungefär 3 1/2 timme...Jag blev verkligen trött.Jojjan skulle köpa mya kläder tills imorgon för presentkortet som hon fick.Kläderna som hon tillslut köpte var jätte fina,bara att det tog lite lång tid för henne att välja ut det.Hehe! Pappa har hyrt "Harry Potter och Fenixorden" som vi ska se.Ska tvinga mina ögon(med tändstickor) att hålla mig vaken hela filmen.Vi får bara ha filmen i 2 dagar,och det blir nog lite svårt att titta imorgon.Jag tror inte att jag kommer kunna skriva imorgon.Vi år se,annars får ni ha ett riktigt GOTT NYTT ÅR,så ses vi nästa år om inte annars!

Kraam //Elin

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida