27 december 2007

Köpt ny vinterjacka!

(Igentligen tyckte jag inte att jag behövde en ny men mamma och pappa hittade en jätte fin!) Nu har jag kommit hem från stan,eller ja...För typ 2 och en halv timme.Vi åt först(Jag tog lasange) på en Italiensk resturang.Sen började vi så smått gå till bion.Jag höll på att somna när vi tittade på "bion"(om man kan kalla det bio?) Pappa somnade nästan också,mamma skarattade högst i salongen och min syrra åt popcorn! Alla måste ha sett oss som en Clownfamilj.Pinsamt! Imorse tänkte jag på en jätte pinsam grej som hände när vi skulle se på en fotbollsmatch sverige-danmark på storbildsteve i Danmark med några kompisar:

Allt började med att TV 4 filmade just där jag,min pappa och våra kompisars barn spelade fotboll.Jag skulle självklart "stajla" lite när TV 4 filmade mig men typiskt nog så snubblade jag på bollen rakt framför kameran.Såå pinsam.Vet inte ens om "filmen" visades på TV 4 dagen efter.Hoppas INTE det för då har jag gjort bort mig för MILJOOONER folk :S

Man börjar faktiskt skratta lite när man hör historien men jag vill bara säga att jag var INTE så glad efter jag hade snubblat!

Kraam

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida