16 januari 2008

Val...

Ush! Har fått papper till att välja språk till 6:an...Har ingen aning om vad jag ska välja.Både mamma och pappa har läst Tyska,så det är ju bra om jag väljer det för då har jag ju mkt hjälp hemma,men jag tycker att Spanska är snyggare i språket och alla mina kompisar kommer säkert välja Spanska.Alla mobbar ju också Tyska,nu.Varför måste livet vara så krångligt?
Till våren ska vi välja kompisar till 6:an...Ännu mera krångligt,men jag har en aning på vilka jag ska välja...Det kan ju ändras.Inte för att jag tror det,men ändå!
Äntligen kom min riktiga fröken till skolan idag...Har snart kroppenprov och jag har inte tränat någonting på dem nya "delarna" :O Det blir hemprov och jag fattar inte varför man har det.Man kan ju fuska(inte för att jag kommer göra det då,men killarna i min klass,säkert!) Vi jobbade iaf med kroppen hela första lektionen.Tittade bara på några äckliga filmer,dem ena äckligare än dem andra.Efter rasten såg vi också på en film som varade i en timme som handlade om vad som är skillnaden mellan killar och tjejer.Hahaha!Jätte roligt.Alla rodnade och tyckte det var super pinsamt hela timmen förutom min fröken och min lärare,som bara satt och skrattade och kunde prata hur lätt som helst om det.Konstigt...Till lunch blev det Spaghetti och Köttfärssås,Mumms! Hur gott som helst..! Till läxa är det engelska text+glosor.Just det! Har ju tvärflöjt idag också!Hmm...
Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida