15 januari 2008

Idag!

Har precis skrivit inlägget "Sköt om din kropp".Ush vad trött man blir.Det tog mig säkert en kvart att skriva det :/
I Skolan var det som vanligt.Vi hade den tråkiga vikarien,jag fick torka alla borden och det blev någon konstig fiskgratäng och smörpotatismos till :/ Näe,vad negativ jag är! Förlåt...
Hade svenska i läxa-igen! Det handlade om substantiv,adjektiv och verb.Det gick rätt fort :)
Sen åkte jag hem,såg att JULIA hade kommit och jag skar någar milimeter djupt sår på pappret.Lyckat..! Sen kom Jojjan och vi gjorde mini-pizza.Sedan åkte vi till stallet för jag skulle sköta Emilio! Det var längesedan jag träffade honom(2 veckor,Alldeles för länge!) och jag hade till och med glömt hur go och söt ha va :D Kom hem vid 5,då vi åt fläskpannkaka och nu är jag här :)
Har lagt in en bild på den nya JULIA så alla JULIA-lädsare som INTE premumenerar på JULIA utan köper den i butik kan se hur den ser ut(+alla er andra)

Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida