17 januari 2008

Rubriklös...Eller?


Just nu har jag slut på rubriker.Tråkigt att bara ha typ "Idag" och "Igår" hela tiden xD
I skolan var det som vanligt.Fick reda på att hemprovet som vi ska ha om några veckor om kroppen kommer vara enkelt! Vi får nämligen kan med vårt kroppenarbete och leta om svaren på PROVET när vi väl gör det!!! Slipper träna på det,It´s perfect x) Åt hemmagjorda hamurgare och pommes idag hemma.Fick precis upp en skål med jordgubbar av mamma som åts upp på 3 sek.Beroende av det också,kanske??
Jag tror att jag har bestämt mig på att läsa Tyska i högstadiet och sedan börja med Spanska efter nian.Det blir nog ett bra koncept xD Har precis suttit och redigerat bilder....Sedan chattar jag på MSN.Har lust att logga ut men tänk om en "viss" person loggar in? xO Det får bara inte hända och jag vågar inte chansa och logga ut...(Kolla in min autograf innan du går!)
Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida