18 januari 2008

Bobster!

Hejhej :P Äntligen Fredag! Skööönt...! Hade slöjd(lärde mig sticka),Nationella prov,Historia och Gympa.Till lunch va det INTE god mat.Kyckling,ris,vitlökssås och salsa.Jag HATAR skolans kyckling så det var inte min favorit mat,precis.Åt 2 tugger på kycklingen och sedan slängde jag den.Gör alltid så! Innan lunch så berättade min lärare att hon hade anmält oss till att vara publik i bobster(går efter klockan halv 3 på barnkanalen.Sedan klockan 19:00 på SVT 1) på måndagen om 2 veckor,så håll utkik efter mig,Har blont hår.olivgröna ögon och är lång! Haha xD
När jag kom hem åt jag hamburgarna från igår och tittade på "Tur och retur"(filmen/DVD) Pappa kom hem vid 3-tiden också hamnade jag här...
Imorgon är det ridning....
TREVLIG HELG!

Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida