19 januari 2008

Tröött!

Gud vad jag e trött! Har varit i Ystad sen vid 2-tiden och vi kom hem vid 7.Det känns som att klockan är 12,minnst :O
Var somsagt och red i förmiddags! Fick välja mellan Kola och Mummsen,men jag valde Kola.Det var så länge sedan jag red honom så det skulle vara roligt.Visst var han trög,men under pannluggen glittrade hans ögon av bus :P Sedan åkte vi till Ystad för att fira min farbror eftersom han fyller 27.Så vi var alltså där och åt och busade med min lillkusin Elias! Han e bara för sööt :) När man frågar honom tex. "Ska vi leka,Elias" så svarar han alltid "Mm!" eller så skakar han bestämt på huvudet x') Den 29 bestämde jag och min farmor att hon,jag och Elsa skulle upp till stan och titta lite,äta på Mc Donals m.m.Elsa fyller ju 4 den 25 April så jag måste ju tänka ut något till henne.Får spara min månadspeng i 2 månader så får jag ihop till 400 kr och det får det väl bli en docka för,eller något annat lite billigare.Måste spara pengar för mamma och pappa planerar att vi kanske ska till Thaland i Juli :) Såå härligt,isåfall! Våra kompisar var där i December och dem bodde på ett lyxhotell med 3 pooler,spa-avdelning,40 m till stranden m.m så om vi ska åka till Thailand så har vi bestämt att bo på det hotellet! Thailand ligger ca 12 tim härifrån Sverige med flyg så isåfall kommer det bli en låång resa :) Åh vad jag hoppas att vi kan åka dit.Vill rida på elefanter.Jag vill,jag vill,jag vill!!
Frågade nyss Elsa vad hon ville ha i födelsedagspresent.Så har blev "dialogen":
Jag: Elsa,du fyller ju snart 4 år.Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Elsa: En pistol som man kan stjuta eld med.Men jag ska inte skjuta dig,Älin för du är min bästa kompis!(Fortsätter att prata om pistolen i ca. 5 min)
Jag: Okej! Elsa,önskar du dig något annat?
Elsa: Ja..En vattenpistol!
Jag: *suck*
Haha! Visst blev det rätt roligt? Mamma och pappa vägrar låta någon köpa en pistol(Var lugn!Det är en låtsas som hon vill ha) i släkten,men det är ju det hon vill ha!
Haha xD

Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida