27 januari 2008

Bio!

Igentligen skulle hela familjen åka och bada idag men stackars Elsa hade hosta :( Inte roligt,så mamma och Elsa åkte till ett par kompisar vars dotter är i samma ålder som Elsa.Jag och pappa blev sura men ingen av oss ville vilsa det(jag lyckades inte!) så vi unnade oss med att gå på bio istället.Och äta på Mc Donal´s,så vi åkte upp till stan med buss,tittade på några nya gympaskor till mig och åt.Jag tog Mc Feast och pappa tog 2 Cheaseburgare.Efter det gick vi och tittade på "Gudkompassen".Någon som har sett den? Guud vad bra den var och jag längtar tills dem 2 andra delarna visas på bio.Tyvärr blir det nog inte förräns om 1 år...Den var faktiskt läskig också så jag var tvungen att hålla pappa i handen lite då och då xD
Kom inte hem förräns vid kvart i 3 och vid halv 4 kom Elsa och mamma hem.Sedan har jag varit duktig och dammsugit hela huset(med "lite" övertalning) Har nyss fotat lite och laddat över bilder :') See you later!

Kraam

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida